Friday, October 15, 2010

inainte de plecare :D

mi-am luat ultimele lucuri necesare chiar in dimineata plecarii. eram usor, fara trac, doar grabit sa fiu cat mai repede pe drum. pe drumuri.

mama s-a invartit pe langa mine, incercand sa para ocupata. inca ma simt vinovat cand la 16 ani am plccat pentru prima oara pe munte. atunci nu avea multa lume telefon mobil. a vrut sa o sun. nu am avut de unde. cand m-am intors avea urticarie din cauza stresului. m-a ajutat sa leg bagajele si am fost gata. cam nor, cam rece. lasa ca se face vreme buna.

poza, una inainte de plecare. din pacate cu aparatul meu depasit moral. cum? "unable to read card? ei lasa ca iau altul, si poza de acum o fac cu memoria interna. sanchi! memoria era plina. asa ca ce sa fac? dau la prima sa o sterg. mama, langa mine se uita si ea. nu stiu ce poze sunt acolo. dar  descopar. fosta mea prietena imi facuse intr-un moment intim o poza... una cu o mandrete de erectie. am sters repede, sperand sa nu fi vazut. si am vrut sa rasuflu usurat. n-am putut :) din pacate urmatoarea imagine era un zoom in al anterioarei :))). clank mandibula flip-up, viziera de soare sa nu mi se vada ochii, si repede in sa, spre giurgiu!

0 comments:

Post a Comment