Thursday, October 14, 2010

drum bun!

a durat enorm. a durat un an sa ajung sa merg legal pe motocicleta, si asta doar din cauza ca am mana asta asa cum a fost de la inceput. dar am putut. si am reusit. si acum am ajuns in sfarsit gata de drum. sfarsitul unui drum, inceputul mutor altora.

mergi "in masina", "in avion", "in autobuz", si, chiar cu farmecul aparte "in tren". insa mergi pe motocicleta, se misca efectiv corpul tau, asezat deasupra masinariei, prin lume. tu. cand o calaresti nici nu o vezi, si e o senzatie extraordinar de apropiata de aia de zbor, din vis. poate si un pic deathwish ascuns, poate si un pic dorinta de fugit spre lucruri simple. cald, frig, soare, ploaie, deal si vale. mii de kilometri. de capul tau. poti sau nu poti?

departe-departe. sau repede-repede. dar mie imi place mai mult departe-departe. sunt oameni care au plecat in turul lumii la cateva zile dupa ce au invatat sa conduca. eu am plecat doar spre sud, spre frumos si cald din mai multe unghiuri, asta la o saptamana dupa ce am avut si carnet. nu, nu a fost inconstienta. a fost dorinta si dor de duca, de lume si de drum. un teambuilding eficient, cu mine insumi. singur. o iesire din miopia de zi cu zi, din discutiile astea imbecile din birouri aglomerate si imbacsite. mai taceti in pula mea cu discutiile despre ploaie si vreme! ca oricum stati in cutii toata ziua, toata viata. va credeti mia importanti, mai oameni decat sunteti de fapt. si viata e mult, mult mai mult. cheie. choke. buton de contact. buton de start. a-ntaia in jos. ambreiaj si acceleratie. go baby go!

1 comments:

Anonymous said...

Urasc birourile agomerate si imbacsite. De fapt, orice fel de birou si programul asta pe care ti-l impune societatea si la care trebuie sa aderi, ca deh, esti anormal daca nu faci asa. I'm glad ca am scapat de birouri (deocamdata) si da, viata e mult, mult mai mult decat niste discutii sterile purtate cu unii si altii.

Post a Comment